Oprogramowanie do ochrony danych firmy Safetica Technologies
Safetica Technologies, mająca swoją siedzibę główną w Czechach, to wiodący dostawca rozwiązań bezpieczeństwa IT w zakresie wewnętrznej ochrony firmowej sieci. Misją firmy jest eliminacja zagrożeń powodowanych wspólną przyczyną – czynnikiem ludzkim – tak, by chronione przed nimi firmy i organizacje mogły się skupić na prowadzeniu biznesu. Rozwiązania Safetica dostępne są w ponad 50 krajach na 5 kontynentach.
Grawnacji bezbieczeństwa Twoich danych w firmie
Profesjonalne zabezpieczenie danych i zachowanie ciągłości biznesu
Jesteś o krok od zapewnienia kompleksowej ochrony dla całego środowiska biznesowego.
Safetica: Ochrona przed utratą danych
- Pełen zestaw narzędzi w jednym oprogramowaniu
- Kompletna ochrona przed przypadkowym wyciekiem danych
- Szyfrowanie danych na komputerach i urządzeniach zewnętrznych
- Pełne raporty nt. korzystania z danych w firmie
Jak Saeftica dba o bezpieczeństwa Twoich informacji?
- Data Loss Prevention – zapobiega utracie danych
- Dba o bezpieczeństwo firmowych danych utrzymując je wewnątrz firmy (uniemożliwia pracownikom wynoszenie danych), dbając o przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.
- BYOD – ochrona prywatnych urządzeń do użytku służbowego
- Pozwala bezpiecznie dzielić się danymi, nawet jeśli pracownicy korzystają w firmie z prywatnych komputerów w celach służbowych (BYOD). Dane zapisane w tzw. strefie chronionej nie przedostaną się na takie urządzenia.
- Minimalizuje ryzyko ataku z wykorzystaniem socjotechniki
- Może wykryć ataki hakerów oraz próby szantażu już na początkowym etapie, dzięki czemu podejmuje działania zapobiegające uszkodzeniu danych firmowych.
- Lepsza kontrola
- Może kontrolować wykorzystanie drukarek, aplikacji oraz wszelkich aktywności online niezwiązanych z pracą.
- Chroni przed skutkami wysyłki danych do błędnego adresata
- Zabezpiecza pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, a także ostrzega kadrę zarządzającą przed ryzykiem wycieku kluczowych dla firmy danych.
- Skutki utraty laptopów i pamięci przenośnych
- Chroni dane nawet wtedy, gdy zgubiony zostanie komputer lub nośnik z danymi. Cały dysk lub wybrane pliki są szyfrowane, przez co pozostają bezużyteczne dla osób niepowołanych.
- Kontrola wydajności pracy pracowników
- Menedżerowie mogą otrzymywać raporty podsumowujące wydajność pracy pracowników nawet bez korzystania z konsoli zarządzającej.
1. KOMPUTERY PC i LAPTOPY Z ZAINSTALOWANYM KLIENTEM SAFETICA – Wszystkie podejmowane działania są rejestrowane, narzucane są również polityki konfiguracji utworzone przez Administratora. Dzieje się to za pośrednictwem agenta zainstalowanego na stacji roboczej – to co ważne – działanie agenta może być ukryte przed użytkownikiem.
3. KONSOLA ZARZĄDZAJĄCA – Wszystkie dane mogą być podglądane i zwizualizowane z poziomu konsoli zarządzającej. Z tego poziomu Administrator ma również możliwość zmiany ustawień.2. USŁUGI ZARZĄDZANIA SAFETICA ORAZ BAZA SQL – Dane klientów są automatycznie synchronizowane podczas połączenia z serwerem administracji zdalnej – również w przypadku laptopów, które przez jakiś czas nie będą posiadały dostępu do serwera administracyjnego, synchronizacja danych nastąpi przy pierwszym podłączeniu do serwera zarządzającego.
4. SAFETICA, A WIELE LOKALIZACJI – Safetica wspiera zarządzanie wieloma lokalizacjami za pomocą jednej, centralnej konsoli zarządzającej.
Wymagania Systemowe:
Safetica Endpoint Client (Agent)
MS Windows 10, 7, 8, 8.1 32-bit and 64-bit (Support for Windows 10 from 2016)
Safetica Management Service (komponent serwera)
MS Windows Server 2008, 2008 R2, 2012 R2 32-bit and 64-bit
MS SQL (komponent serwera dla standardowej instalacji)
MS Windows Server 2008, 2008 R2, 32-bit and 64-bit
Zamów wersję testową / zapytaj o cenę
Wypełnij formularz, aby zapytać o cenę, otrzymać program do testów lub przedłużyć licencję.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą aby ustalić dokładnie wersję potrzebnego oprogramowania.