Serwis Bitdefender:

Bezpłatny serwis telefoniczny i mailowy świadczony jest od poniedziałku do piątku, od godziny 8:00 do 16:00 w języku polskim:

Klienci home

email: [email protected]

Klienci biznes (GravityZone)

58 667 49 49 wewnętrzny 118/122
email: [email protected]

Podręcznik administratora i instrukcja instalacji do wersji GravityZone:

Pobierz dokumentację w Języku Polskim

Poza godzinami pracy polskiego serwisu obowiązuje wsparcie realizowane bezpośrednio przez producenta w języku angielskim.

Klienci biznes GravityZone

Odwiedź centrum supportu dla klientów Biznes GravityZone

 

Asysta wdrożeniowa

Dział wsparcia technicznego oferuje bezpłatną asystę wdrożeniową w ramach zakupionych licencji.

W przypadku konsoli lokalnej asysta obejmuje:

1. Uruchomienie maszyny wirtualnej(pobranie i import do środowiska wirtualnego leży po stronie kupującego)
2. Konfiguracja oraz instalacja ról
3. Uruchomienie konsoli oraz rejestracja kluczy licencyjnych
4. Utworzenie paczek instalacyjnych oraz wypchnięcie ich na kilku przykładowych stacjach roboczych
5. Konfiguracja polityk
6. Przeszkolenie administratorów z obsługi środowiska

W przypadku konsoli cloud:

1. Uruchomienie konsoli oraz rejestracja kluczy licencyjnych
2. Utworzenie paczek instalacyjnych oraz wypchnięcie ich na kilku przykładowych stacjach roboczych
3. Konfiguracja polityk
4. Przeszkolenie administratorów z obsługi środowiska