Zdalne wdrożenie
Jak działa pomoc zdalna przez program TeamViewer?
Specyfikacja programu TeamViewer:
– nie wymaga instalacji ani konfiguracji sieci komputerowej
– podczas sesji zdalnej możliwa jest komunikacja głosowa czat oraz łatwy transfer plików
– standard bezpieczeństwa oparty o RSA (1024bit) i AES (256bit)
– program kompatybilny jest z systemami Windows, MAC i Linux
Instrukcja zdalnego udostępnienia komputera pracownikowi technicznemu za pomocą TeamViewer:
1. Wybierz jeden z poniższych linków, który pobierze specjalny plik do połączenia.
Link do zdalnej pomocy:
https://get.teamviewer.com/3864yuv
Link do zdalnego spotkania:
https://go.teamviewer.com/2u2vmg2
2. Zapisz plik w wybranej przez siebie lokalizacji (np. Pulpit) i uruchom za pomocą dwukrotnego kliknięcia.
3. Na ekranie pojawi się regulamin pomocy zdalnej – zaakceptuj regulamin.
4. Następnie pojawi się kod sesji telefonicznej, należy wpisać imię i czekać, aż podłączy się obsługa techniczna.
5. Nie zamykaj programu – nasz inżynier łączy się z Twoim komputerem i szuka źródła
6. Po zakończeniu sesji, jeśli nie będzie innego polecenia od pomocy technicznej, należy zamknąć sesję klikając na czerwony krzyżyk w panelu kontrolnym.
Serwis polskojęzyczny – czynny:
od poniedziałku do piątku
w godzinach: od 8:00 do 16:00
e-mail do pomocy dla produktów Dom-Mała Firma: [email protected]
e-mail do pomocy dla produktów Biznes (GravityZone): [email protected]
tel: 58 732 74 45
tel: 58 667 49 49 wew. 142
Serwis anglojęzyczny – czynny 24h:
https://www.bitdefender.com/support/business/
Materiały Video (YouTube):
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXGIPGJZYSywsoutV6lGw_–gLHsNelA3
Marken
Systemy Antywirusowe
ul. Armii Krajowej 23/13
81-366 Gdynia
NIP: 913-130-57-85
REGON: 191743230
Zadzwoń do nas
tel. 58 667 49 49
tel. 58 573 51 51