Wsparcie techniczne

Zdalne wsparcie techniczne przez program TeamViewer dla klientów Biznesowych

Jak działa pomoc zdalna przez program TeamViewer?

Aby skuteczniej pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych, oferujemy usługę zdalnego połączenia naszego inżyniera technicznego z komputerem klienta. Dzięki takiemu połączeniu komputerów osoba techniczna może zdalnie przeszukać komputer w celu zlokalizowania usterki. Do połączenia niezbędne jest, aby komputery były podłączone do sieci Internet.

Połączenie przez program TeamViewer umożliwia szybsze sprecyzowanie źródła problemu oraz jego skuteczne usunięcie.

 

Specyfikacja programu TeamViewer:

– nie wymaga instalacji ani konfiguracji sieci komputerowej

– podczas sesji zdalnej możliwa jest komunikacja głosowa czat oraz łatwy transfer plików

– standard bezpieczeństwa oparty o RSA (1024bit) i AES (256bit)

– program kompatybilny jest z systemami Windows, MAC i Linux

 

Instrukcja zdalnego udostępnienia komputera pracownikowi technicznemu za pomocą TeamViewer:

  1. Wybierz jeden z poniższych linków, który pobierze specjalny plik do połączenia.

Link do zdalnej pomocy:

https://get.teamviewer.com/3864yuv

Link do zdalnego spotkania:

https://go.teamviewer.com/2u2vmg2

  1. Zapisz plik w wybranej przez siebie lokalizacji (np. Pulpit) i uruchom za pomocą dwukrotnego kliknięcia.
  2. Na ekranie pojawi się regulamin pomocy zdalnej – zaakceptuj regulamin.

regulamin-bitdefender teamviewer

4.     Następnie pojawi się kod sesji telefonicznej, należy wpisać imię i czekać, aż podłączy się obsługa techniczna.

logowanie do pomocy

 

  1. Nie zamykaj programu – nasz inżynier łączy się z Twoim komputerem i szuka źródła problemu.
  2. Po zakończeniu sesji, jeśli nie będzie innego polecenia od pomocy technicznej, należy zamknąć sesję klikając na czerwony krzyżyk w panelu kontrolnym.

 

Serwis polskojęzyczny – czynny:

od poniedziałku do piątku

w godzinach: od 8:00 do 16:00

e-mail do pomocy dla produktów Dom-Mała Firma: pomoc@bitdefender.pl

e-mail do pomocy dla produktów Biznes (GravityZone): serwis@bitdefender.pl

tel: 58 732 74 45

tel: 58 667 49 49 wew. 142 

Serwis anglojęzyczny – czynny 24h:

https://www.bitdefender.com/support/business/

Materiały Video (YouTube):

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXGIPGJZYSywsoutV6lGw_–gLHsNelA3

FreshMail.pl